Крок за кроком.Мій щоденник


Початок відпустки.Хроніка творчих буднів учителя-словесника у відрядженні.

04липня2019р.,четвер
Зустріч з дітьми - завжди свято.А спілкування із талановитими творчими школярами додає особливого натхнення. Сьогодні працювали із творчим колективом учнів школи №122 ,очолюваних учителем-натхненником Іриною Миколаївною Голубничою.Діти створюють фільми,використовуючи доступну сучасну медіатехніку. Своїми секретами творчості діти ділились залюбки.Приємно спілкуватись із сучасною креативною молоддю.Результатом спільної праці стала медіапрезентація"Творчий портрет моєї групи"

03липня2019р,середа
Сьогодні у нас особлива подія - долучаємося до мистецтва анімації, створення фільму.
У Дніпропетровському дитячо-юнацькому центрі "Веснянка"нас привітно зустріла Світлана Михайлівна Кольцова, художній керівник кіностудії. Об'єднані у дві групи учителі із захопленням працювали над задумом, втілювали свої ідеї в режисерський сценарій, у створення персонажівта фотомонтаж. Створили фільм "Бережемо ліс."Усі задоволені здобутими навичками та цікаво й захопливо проведеним часом.










02липня2019р.,вівторок
Ще один день, що розгорнув перед слухачами нові можливості медіа: Captionvideo.Катерина Геннадіївна Рижій навчила нас працювати у програмах AnimatedText та Quir. Покроковий інструктаж по створенню медіапродукту - і ми володіємо іще одним прекрасним прийомом у роботі зі школярами. Закріпили практичні вміння через спільне створення відео на актуальну тему. Аналіз переглянутих роликів закцентував увагу на особливості та вимоги під час роботи над кепшенвідео. 

01липня 2019р.,понеділок
День насичений новою, важливою для розуміння значення медіадидактики інформацією, що вплинуло на наше творче натхнення.Як для вчителя-словесника, методичну цінність
мають лекційні матеріали про види медіатворчості. Як керівнику, варто скористатися новими медіопідходами у плануванні виховної роботи.
Нас познайомилися із дитячими роботами, які були представлені на різних медіаконкурсах. Питання та проблеми, які піднімають діти, є складними та глибинними, спонукають нас, дорослих, до роздумів. Перегляд та аназіз таких фільмів сприяє можливості уважно придивитись до кожної дитини, їх внутрішнього світу. До тривог та радощів, до прагнень та мрій.
Обовязково зайду на сторінку конкурсів та перегляну ролики - дитячі роботи.
Дуже корисною стала інформація щодо вимог до створення медіатекстів. Дуже вдячна викладачам за змістовний та цікаво викладений матеріал.

27червня2019р.,четвер

Знову працювали над створенням завдань для тестового контролю знань. Програма надзвичайно потрібна:розширюються можливості учителя для варіантності.


26 червня 2019р.,середа

Сьогодні актуалізували знання про медіаосвіту, медіадидактику та види медіатекстів. Лекція з елементами тренінгу цікава, грунтовна, розвиваюча. Розширили свої знання про роль та значення презентації в освітньому процесі.

Сьогодні опановували Google форми. На практичному занятті створювали анкету для учнів "Ризики у медіапросторі". Дуже сподобалося, що опитування можна провести як у режимі он-лайн так і в режимі оф-лайн. Зручний сервіс, швидко маємо результати, які можна представити як графічно, так і у вигляді таблиць з наступним аналізом


Створення тестових завдань -справа знайома, не нова. Однак перед нами розгорнуто нові можливості через використання сучасних програм. Робота по створенню тестових завдань була плідною.


25червня 2019р.,вівторок

День був дуже насиченим та цікавим. Нові знання про медіаосвіту та медіадидактику виявились актуальними. Спілкування не тільки з викладачами, а й з колегами-педагогами мотивує. Підтримка колег із рідних грушівських пенатів надихає та надає впевненості у практичній роботі.


Сьогодні учились створювати навчальні блоги. Як учитель, роблю висновок: індивідуалізація - пріоритетна форма у навчальному процесі.


Мотиваційна фраза:" Показник успіху - це не найвищий результат, а вміння перемагати власні слабкості." Хтось із Великих сказав.

24 червня 2019р, понеділок.

У вчительства в основному почалась відпустка.У мене також. Але у мене сьогодні розпочинаються двотижневі курси у м.Дніпрі в Академії неперервної освіти.



Ітак, насолодившись просторами рідної Дніпропетровщини з вікна автівки, ми захоплюємось красою рідного обласного центру. Альма матер усієї педагогічної спільноти області, Дніпровська академія неперервної освіти, зустріла нас тепло .Кабінетприємно вразив сучасною медіатехнікою. З 24червня до 05липня пройдуть курси з теми"Медіадидактика: від використання до створення медіатекстів у освітній діяльності.

Привітались,познайомились.Обговорили коротко актуальне(наболіле).
Тезисно це виглядає так.

Десь читала, що три тисячі років тому на одній із пірамід викарбували: "Світ добігає кінця, бо діти перестали слухати батьків". Сьогодні часто чуємо: учні перестали поважати вчителів (хіба?), от раніше (років з 20, 30, 40...) усе було не так

Звісно, можна з ностальгією згадувати, коли й діти були слухнянішими, і підручники простішими, і жили без гаджетів... Життя біжить уперед - і наші діти ніколи не будуть такими, як 20 чи 50 років тому. Та й не треба. Педагогу варто вчитися, щоб знаходити спільну мову з сучасними підлітками, які, насправді, дуже розумні й "інтерактивні."

А що кажуть класики з цього приводу?





Лінія найбільшого опору визначає суть життя.
І.Багряний


Навіщо це мені потрібно під час відпустки та домашніх клопотів?
По-перше,це ще одна можливість здобути нові знання та практичні навички з медіадидактики.
По-друге,я переконана,що онлайн-освіта -ценаше майбутнє.І вже сьогодні є величезні можливості в учителя зробити навчально-виховний процес більш цікавим та пізнавально-розвиваючим у форматі звичайного уроку у школі чипід час виконання домашніх завдань.

І по-третє.Спілкування з колегами шкіл області забезпечить широкий спектр нового досвіду та позитивних емоцій

Цікавою та дуже корисною була лекція Оксани Василівни Бутурліної.Креативні прийоми знайомства, форми роботи з групою, експериментальні дослідження дають можливість учителю відповісти на проблемне запитання: "Чи усвідомлюємо ми, чи впливають мультимедія на нас?"

Усвідомлюємо. Турбуємось. Дбаємо про наше Майбутнє (з великої літери, бо це про дітей). І переконані, що вчитель має бути лідером думки не лише у школі, а й у суспільстві.






























Немає коментарів: